Hitsi kun lähdin kirjoittamaan tätä näin myöhään, nyt harmittaa. Tarinaa saattaisi olla mielenkiintoisempaa lukea, kun sen olisi kuullut alusta lähtien. No joka tapauksessa, melkein heti eron jälkeen olin niin epätoivoinen että päätinpä rekisteröityä eräälle treffipalstalle. Oletin siellä käyvän vain vanhoja, epätoivoisia, pervoja ukkoja. Pedofiileja. Mutta olin väärässä. Kun hieman jaksoin odottaa, alkoi tulla viestejä ihan potentiaalisilta tyypeiltä. Kaikkein potentiaalisin taisi olla eräs lääkäri. Kyllä, lääkäri. Fiksu ja mukava tyyppi oli hän, tavattiinkin. Mutta ei oikein iskenyt. Teoriassa itse täydellisyys, mutta kun ei iskenyt. Mikähän siinä sitten oli. No, en minä väkisin halua ketään itselleni tuputtaa. Ei kun seuraavaa kehiin.
Tänään tapasinkin sitten erään toisen ihmisen. Myös erittäin fiksu, ja KOMEA. Huh, menin ihan lukkoon kun näin hänet. Niin ei ole ikinä ennen käynyt kenenkään miehen kohdalla! Olen aina sanonut parhaalle ystävällenikin, että milloinkaan en ole mennyt lukkoon kenenkään miehen edessä, mutta odotan sitä päivää että niin kävisi. Ja tänään niin kävi! Vähänkö olin yhtä hymyä sen tapaamisen jälkeen. Sovittiin toiset treffit ensi viikolle. Mennään leffaan ja syömään. Olen jotenkin niin iloinen ja innoissani.